urmoderns

en blogg med lite av varje

Gisen i Säcken

Publicerad 2009-05-04 23:38:43 i Byten,



Nytt byte hos stickamera. man ska skicka 200 gr restgarner,vilka som hellst som man har hemma
sista anm. dag 16 Maj.

Kul med ett annorlunda byte. Jag stickar ju och skänker till behövande,en fam i Ryssland
hjälpstickan och stickhjälpen,så detta kan bli riktigt roligt,kan bli lite andra garner än dom man själv har.....
kan ju bli nått stickat gosedjur oxå ..ja vad vet man !

I kväll har jag stickat en Turkos Disktrasa,har en kompis som fyller år i morgon som ska få den
hon har beställt en av mej,så då tyckte jag det passade att hon fick en i present pluss
en blomma.

Nu  väntar sängen och jag ska ta min "skönhetssömn",få se om det funkar.....Skratt !

Kommentarer

Postat av: musseblomman

Publicerad 2009-05-05 12:39:58

Tack för paketet och överraskninen. Jag är jättenöjd..

Kram, kram

Postat av: Linda

Publicerad 2009-05-05 18:29:34

Kramizar på dej

Postat av: Sunna

Publicerad 2009-05-07 09:57:00

Vilken tur att man redan har gett upp om att bli vacker för nätterna funkar inte så bra med sömn i alla fall, och jag tänkte jag inte skulle ge mig om att sova i min säng, nu ska jag bygga hage till i natt. såg att du hade inte fått ihop några av pulsisarna i pulsklubben, är det något mönster jag ska översätta åt dig? du vet att det bara är att hojta i så fall, kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela