urmoderns

en blogg med lite av varje

UTLOTTNING & lite annat

Publicerad 2009-05-11 15:57:10 i Allmänt,


Hittade denna utlottning hos e-zignz
hon firar att hon haft 3000 besökare.och Garn kan man aldrig få för lite av,eller ....?
Gör ett besök du oxå.hon avblåser tävlingen den 12 Maj kl 18:00.

Har varit in till rematologen i Östersund i dag,på en "besiktning" av kroppen,nu är det bara att fortsätta
ett tag till........

Har köpt lite bomullsgarn oxå. Har varit så avis på alla som virkar så mycke fint,jag tängte prova på det jag oxå
det enda som kan sätta "käppar" ihjulet är mitt H-pekfinger,som inte är så bra efter Älgolyckan.

Men jag är en tjurig Norrlänning av födsel och ohejdad vana,så jag tänker iaf försöka.

Fick ett brev i dag som jag blev väldigt glad över från Catharina.
en jättefin vårlig mössa som passar bra nu när det blåser småspik ute.då kan det vara skönt med mössa när man är ute med vovvsingen,som jag just nu kallar för "odågan el slyngeln" beroende på att han har den åldern....6 mån..Ler !

Många kramar till dej Catharina...........

Nu är det middag som ska göras,i dag blir det Älg köttbullar o mandelpotatis o gräddsås
måtte väl duga !

Ha det gott !

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-05-11 20:20:37

MUMS! Här blev det korv...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela