urmoderns

en blogg med lite av varje

Vilken glad överraskning !

Publicerad 2009-05-13 09:39:08 i Allmänt,

Jag hade tur,och vann ett nystan vitt  ull & soya garn från Gjestad, hos e-zignz

TACK SNÄLLA DU FÖR VINSTEN !

                                         



ska bli spännande att prova den blandningen..


Sen vill jag tacka för de snälla komentarerna om snigeln som igentligen blev ganska ful o gles
trots att jag anv. virknål 2,5 och det skulle vara nr 3. Ska testa ett annat garn.

tyckte iaf. det var "skit" kul att jag lyckades,det är  2,5 år sen jag virkade,så lite ringrostig är man ju.

Jag var mest orolig för mitt pekfinger men det var helt i onödan.
Glasbitarna jag har där har väl kapslat in sej el vandrat i väg nån annan stans......

Jag är snart klar med en virkad "grunka" till....har fått blodad tand ! ! ! ! ! !

Tack & Hej Leverpastej !

Kommentarer

Postat av: musseblomman

Publicerad 2009-05-13 15:02:36

ja, visst är det beroende.. jag har fulla munnen med blödande tänder.. he he..

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela