urmoderns

en blogg med lite av varje

Laddar för Kylan

Publicerad 2009-10-13 14:15:15 i Allmänt,

Ett till par sockar med långt skaft har det blivit
fasst jag har kortat skaftet  o Foten lite,så dom ska passa en mindre vän.

I morse fick jag skrapa bilrutorna,huvva ! vi sov lite för gott jag och sönerna
så jag blev tvungen att skjutsa dom till skolan i dag.
Dom kom i tid iaf. och det var ju huvudsaken.......

Men har nyss varit och hämtat en av mina arvingar,han hade sån huvudvärk,och
tydligen går det nån typ av influensa,så det är väl den vi har drabbats av.

Ha det gott !

Kommentarer

Postat av: Linda Reit

Publicerad 2009-10-13 16:06:10

Hej på dej!

Va gosiga de såg ut. Kramiz Linda

Postat av: elisabet

Publicerad 2009-10-13 17:31:53

Oj oj vad du stickar snabbt.

Och fina saker är det oxå

Postat av: Stickmanicken

Publicerad 2009-10-13 18:24:52

Oj, vad fina! Hoppas det inte den sorten med knorr på ni åkt på...hihi! Kram

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-10-13 20:18:45

Vilken trevlig bild! Fina sockar också! Och du, GRATTIS i efterskott! kramizar =o)

Postat av: sunna

Publicerad 2009-10-13 23:00:26

Nu tror jag du både varit mästerfotograf och stickmäster, flitig som en myra tror jag också. Må gott

Postat av: Anette

Publicerad 2009-10-13 23:43:35

Du kan vara lugn för vi har skaffat splitternya vinterdäck till min bil och vi lägger på dem på torsdagkväll. :-)

Vi ska fixa på vinterdäcken på bussen också vi grabben är säker när han ska ut på vägarna då vi är borta.

Snygga sockor!

Hälsa grabben att han ska krya på sig och så får vi hoppas att det inte är svininfluensan.

Kram!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela