urmoderns

en blogg med lite av varje

Och vinnaren är...

Publicerad 2009-10-05 10:05:12 i Allmänt,



Jag är lite gammaldags,så jag gjorde på det gamla vanliga sätten när jag drog

vinnaren av boken.

Här ligger alla lappar med namnen på...



Hopvikta och klara ....



Lite omblandning....


I denna lapp står vinnarens namn...

Trodde mina söner ville göra detta, men icke sa nicke ! men dom tittar på medans dom intar sin Grötfrukost.

And the winner is..........


                          GRATTIS MARIE !
Hoppas du ska få en trevlig läsning,mellan varven du stickar !

Sen vill jag tacka alla som ville delta,många nya bloggar som jag kommer att kika in i
i fortsättningen.

I dag ska jag iväg och handla till Garn & Choklad bytet och få det iväg skickat.

Den snö vi fick i går lyser med sin frånvaro i dag,men i Gräftåvallen hade dom fått 15-20 cm
i går,så där fick dom användning för både sop och skyffel !
Har iaf bytt till vinterdäck,för vid denna tiden vet man aldrigvad man får för väder.

Kramar från Urmor !

Kommentarer

Postat av: Mormors bod

Publicerad 2009-10-05 14:38:26

TACK Eva!!!!



Jag har aldrig vunnit nåt sånt här förut - en tia eller så på nån lott bara.



Tusen vinnarkramar från mig. Är så LYCKLIG!!



/Marie

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2009-10-05 21:01:35

Tack Eva för tävlingen och grattis Marie.

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-10-06 09:06:36

Grattis! :) Tack för en trevlig tävling.

Postat av: Azta

Publicerad 2009-10-06 10:23:30

Grattis Marie till din vinst! Önskar ju iofs att jag vunnit...lite egotrippad...Vill tacka för tävlingen jag med! Du har en fin blogg som jag kommer att hålla koll på!

Hälsar Azta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela