urmoderns

en blogg med lite av varje

Två fina utlottningar

Publicerad 2009-10-09 11:35:48 i Allmänt,

Först ut är en utlottning hos Bessemess, en rosa Hlsvärmare till förmån för Rosabandet
hon skänker tre kronor för varje deltagare,vist är det en generös gest ?!
Tyvärr kunde jag inte ladda upp bilden,men klicka er in på sidan så får ni själva se..............Ler !
Tävlingen pågår till den 10 Okt.och hon drar vinnaren den 11 Okt.

Så skynda skynda........................................................



Sen har jag hittat en utlottning som pågår till den 21 Okt.

Ett Hemligt Paket hos Mia.

Vist är pandan söt,så man smälter ?, men det är inte den hon lottar ut....synd ! skratt !


För att stilla nyfikenheten så blev det   ett par sockar i gårkväll......
Nu ska jag ut och surfa efter att Möss mönster.....inte Möss i skogen utan som man har på skallern..Ler !

Ha dé !

Kommentarer

Postat av: Sunna

Publicerad 2009-10-09 14:38:08

Hoppas du mår skapligt, Mössor är ett outforskat kapitel för mig, men kommer nog så småningom, i helgen ska jag ha stickmaraton, vi ska sticka february lady sweater, ska bli skoj. Ha det bra

Postat av: tomtan

Publicerad 2009-10-09 18:15:02

Jodå.... det ska bli Jamtli.... En liten bod vid karusellen, eller gatan karusellen-hov. Du då??? JAg jobbar må-fre så det blir väl babs som får ta hand om det....

Postat av: Eva-marie

Publicerad 2009-10-10 12:29:09

Hej Urmodern - du har en utmaning hos mig!

jag är nyfiken på dig ska du veta.

Det ser väldigt vintrigt ut uppe hos dig. Här njuter vi av höstens sprakande färger. Kram

Postat av: Susanne R

Publicerad 2009-10-10 16:40:19

Tittar förbi och säger hej! Ha en trevlig helg!

Postat av: liene

Publicerad 2009-10-13 07:30:51

super gullig panda ...riktigt stillbild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela