urmoderns

en blogg med lite av varje

Två utmärkelser till !

Publicerad 2009-10-11 10:19:40 i Allmänt,



Morning allesammans ! Jag har fått två utm. till  från  Maggan och Eva Marie .
Det Tackar jag för. Eftersom jag redan fått två så hänvisar jag till september månad
och rubriken "titta vad jag fått ".Med andra ord så gör jag det lätt för mej...skratt !
fasst igentligen skulle jag väl kunna fortsätta listan..................

I helgen har jag stickat 2 par sockar och en mössa, bild kommer senare.

Nu ska jag invänta besök och njuta av dagen !

Kommentarer

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2009-10-11 21:53:44

Men för sjutton, du blir ju gammelstårch idag.. Visste att det var nåt jag hade glömt.. GRATTIS, GRATTIS på födelsedan.. Hoppas du hade det bra och bara njöt av dagen.

Massor med grattakramar!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela