urmoderns

en blogg med lite av varje

Garn & Choklad 2

Publicerad 2009-09-28 13:55:11 i Allmänt,

Nu har jag fått reda på vem jag ska skicka mitt paket till.

TILL DEN SOM SKA SKICKA TILL MEJ: jag skrev ett önske mål om färg.men kom på att jag gillar ju många fler färger. det enda jag har svårt för är Orange och Gult om det är enfärgat

annars om det är blandat med andra färger går det bra.

Ska iaf. bli spännande att se vem man får ifrån och vad...................barnsligt förtjust i överraskningar.


Tack å Hej Leverpastej !

Kommentarer

Postat av: sunna

Publicerad 2009-09-29 09:26:07

Jag fick också min adress igår och vad nervöst det blev, tänk om hon blir besviken. men spännande ska det bli att se vad jag får

Postat av: Bluewhiskey

Publicerad 2009-09-29 22:21:53

Jag tycker också att det är SÅ kul, men också nervöst, man vill ju inte göra någon besviken och ändå kan ju tycke och smak vara så himla olika. Har skickat mitt idag och ska nu tålmodigt (njaeee) invänta lilla julafton :D

Postat av: ANNA PEDERSEN

Publicerad 2009-09-29 22:31:23

sv: hihi :D ja det är det!

Postat av: Monika

Publicerad 2009-09-30 17:18:15

Hej! Tack för besöket och kommentaren. Kul att hitta hit till dej. Vilken trevlig blogg du har!



Må så gott!



Kram



Monika

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-10-01 10:08:15

Hej! Du har vunnit dig ett kuddfodral! :D

Kolla in det på bloggen! Så mailar vi sen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela