urmoderns

en blogg med lite av varje

award & Tävlig

Publicerad 2010-04-01 10:23:18 i Allmänt,



Titta vad jag fått av Rosenvanten, Presis vad jag behövde den dan.
Har tagit lite tid på mej för att välja ut mina inspererande bloggare,men kommit fram till att jag gillar er allihopa
 
så nu får ni tycka jag är bekväm,men jag ger den först å främst tillbaka t Ingrid och sen till er alla andra
som är in o kikar runt här hos mej !

till dej Ingrid !


En tävling hittade jag hos Marie !



Ett riktigt godisfärgat garn som Marie själv skriver.


Kommentarer

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2010-04-01 16:16:54

En jättestor KRAM till dig också Eva.

Hoppas du får en skön Påsk.

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2010-04-01 16:30:00

Vilken härlig färg skall försöka få till och vara med och tävla

Postat av: Catarina

Publicerad 2010-04-02 15:22:49

En riktigt trevlig påsk, önskar jag dig :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela