urmoderns

en blogg med lite av varje

Dax för nya Disktrasor

Publicerad 2010-04-18 13:33:45 i Allmänt,

Tyckte det var tid för lite förnyande på Disktrase fronten,så dessa har jag stickat
i garnet Tilda.
Den ljusgröna & Gråa har jag virkat en kant runtom.


Jag har fått Vårkännslor .......i Ögonen ! fattar inte av vad,för nån Pollen invation har jag inte sett röken av,och det lär nog dröja oxå,på dessa breddgrader.
Funderar på om jag ska skylla på Askmolnen.
I torsdags fick jag åka iväg med Victor igen till H-centralen,där fick han 10 cortisontab. till
och det verkar som det behövdes.
Jag får väl se hur det ser ut när han kommer hem i em. från sin Pappa!

Nu ska jag plantera om några blommor som jag måste vattna varge dag så dom inte dör,antar att
det bara är rötter i krukan..............

Det ska bli spännande att se villket vantmönster vi får  för Maj månad,hoppas det blir nått med lite spetsstickning,inte allt för avvancerat ,men ändå !

Hos oss skiner solen,regnar och rätt som det är så kommer det en snöskur,man får väl tänka
possitivt;det tar bort den snö som ligger kvar och det tråkiga bruna möggliga gräset kommer fram
så man får kratta och det blir grönt o fint igen.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-04-18 14:39:24

Vilka fina disktrasor! fungerar de bra? är lite nyfiken. många kramar från ett grått småland!

Postat av: tomtan

Publicerad 2010-04-18 15:09:16

Fina trasor... Här blåser det småspik idag....

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2010-04-18 16:38:43

Här är det grått och ibland kommer solen fram. Ganska behagligt alltså.

Fina trasor du gjort, vet inte om jag skulle vilja använda sådan fina till disktrasor.

Men så jobbigt för Victor, har de inte fått fram ännu vad det är som han reagerar på då? De får väl göra nån test så ni vet.

Hmmmm, vi skyller på askmolnet för din del tycker jag.

Kram

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2010-04-18 17:57:56

När man har sådana fina trasor går det lättare att hålla snygt på bänken få jag beställa ett par?

Postat av: sunna

Publicerad 2010-04-18 20:40:00

Tillhör de som fortfarande inte har en egentillverkad disktrasa, får väl skämmas, krya på dig med ögonen

Postat av: paulina♥

Publicerad 2010-04-18 21:02:05

hejsan :) är allt bra?

Postat av: two olsson sisters

Publicerad 2010-04-18 21:18:43

är de bättre än vanliga disktrasor....?:D//Emma.

Postat av: beciell

Publicerad 2010-04-18 21:20:11

Hmm.. Suger de verkligen upp lika bra? ^^

Postat av: Madde

Publicerad 2010-04-18 21:22:06

Hejhej! Fin blogg du har :) Läs gärna min blogg, är ganska ny här så det skulle va riktigt kul:) jag skriver om allt inom sex och kärlek, tankar och funderingar och om min vardag! Hoppas det någon intressant läsning för dig:)

Postat av: elisabet

Publicerad 2010-04-19 16:47:24

Snygga disktrasor. Jag har fortfarande flera jag stickade för två år sedan och dom fungerar fortfarande hur bra som helst. Har stickat en EHVA-vant och jag tror jag fixade tummen :-)

Postat av: Therese - Pyssel och design

Publicerad 2010-04-19 19:11:01

Vad fina de är! Får nog ta och sticka en egen någon dag, är ju så mycket finare än vanliga disktrasor :)

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2010-04-20 09:48:23

Det spelar inge roll vilken färg,om du menar den med långa armar och är rödbrun på bild är det jag som ung hoho

Postat av: Mona

Publicerad 2010-04-21 16:41:09

Hej

Tack för din kommentar om du mejlar mig ska jag försöka få ner mönstret till dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela