urmoderns

en blogg med lite av varje

Disktrase byte å¨G

Publicerad 2010-04-26 20:53:49 i Allmänt,

Detta byte passar ju bra för mej nu eftersom jag stickar Disktrasor för fullt
kanske kan man få lite nya ideer på mönster el annat.

                               

I dag fick jag hämta Victor från skolan på em,hans mage krånglar och ar hög feber

tur att vi ska till Sjukhuset på Onsdag,hoppas nu dom kan hitta vad det kan vara

jag personligen "gissar" på crohns,eftersom jag själv har det

men jag HOPPAS att det kan vara nått enklare som går att bota.

Kommentarer

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2010-04-27 06:55:08

Så mycket elände ni åker ut för hela tiden. Hoppas ni får svar i morgon och att han mår lite bättre idag.

Perfekt byte för dig just nu. Tänk så lämpligt det kom.

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2010-04-27 09:29:41

Ja visst är det,men jag vill inte konkurera med dig kanske hellre jälpa till HAHA

Postat av: Christina

Publicerad 2010-04-27 10:36:28

Hoppas att han snart blir bättre. Kram till er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela