urmoderns

en blogg med lite av varje

smarta Kvinnor..

Publicerad 2010-08-27 10:08:00 i Allmänt,

Denna hittade jag hos Sunna !
Tyckte den var värd att flera fick läsa detta! Tack sunna!!!!

                                   
Med åren ökar vi kvinnor i vikt på grund av att

vi tar emot så mycke information och visdom

tillslut är huvudet fullt,och då tar resten av kroppen över

Vi är inte tjocka och feta,vi är däremot kultiverade,

utbildade och glada

Så med start i dag,när jag tittar i spegeln och ser

min stora röv,säger jag bara;

Herre jisses så smart jag är !

Kommentarer

Postat av: liene

Publicerad 2010-09-13 19:49:23

Så roligt sagt ,så smart!

Kul!

Postat av: MICKAN

Publicerad 2010-10-09 09:56:53

Hahahaha .... den var fantastiskt bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela