urmoderns

en blogg med lite av varje

award

Publicerad 2010-12-10 19:37:16 i Allmänt,

Tack susanne för awarden



Det är meningen att man ska berätta  tre egenskaper man har.
 Igentligen borde väl nån annan skriva ner det

*Tålmodig
*Punktlig
*omtänksam

Skickar den vidare till
Mia ,  Agneta  och Anna Britta

Fattar inte vad som händer,men länkningen funkar inte på MIA-stickmanicken och AGNETA-garnaffären på frösön
om ni vill gå in på deras bloggar å kika så fins dom länkade  här t höger.



I dag har jag börjat på ett par restgarnsockar,har stickat klart en Halsduk/krage
bild kommer.

På söndag är det Bakdag,vi ska baka Mjukbröd  så vi får oss nån skinkstut till Jul





Hittade denna dikten nånstans,tyvärr noterade jag inte vart så jag kan inte länka dit
Men visst är det sant det som är skrivet.







Kommentarer

Postat av: Sunna

Publicerad 2010-12-11 08:52:24

vilken underbar vers, är övertygad om att jag vore galen om jag inte hade stickningen

Postat av: Tomtan

Publicerad 2010-12-11 19:33:05

GRATTIS!!!!! Tror kanske du hittat den hos mig.... fick den av en gosig människa i nått byte en gång (tillsammans med ett härligt rött sockgarn)!

Postat av: Janne

Publicerad 2010-12-12 21:12:48

Ha en fin kväll nu !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela