urmoderns

en blogg med lite av varje

Garn & The

Publicerad 2010-02-18 17:15:50 i Allmänt,

I dag har jag fått mitt Garn & The Paket !
Snygga färger på Garnet, Och super snygga Stickmarkörer,passade perfekt för mina har sinat i antal
av nån anledning........
Theet luktar Ljuvligt,det ska avsmakas i kväll.

Tack snälla Mimmi för det fina paketet
Jag är jättenöjd!!!!



En grön virkad mössa i Karisma,till en av sönerna



Och en i  rosa o vinröd.
Denna pluss lite mera ska jag skicka till stickhjälpen,har jag tänkt.

Har varit på Rematologen i dag så nu är jag trött i morgon ska jag in på strålbehandling igen
men jag har laddat med nytt garn så jag har lite att göra !

På Gensyn!

Kommentarer

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2010-02-18 18:23:56

Garnen du fick var jättefina färger,stickmarkörer måste jag skaffa mig har jag förstått.Dom virkade mössorna var jätte fina dom med, Tänker på dig i morgon som alla dagar stora syster

Postat av: Sunna

Publicerad 2010-02-18 20:29:16

Vilket toppenpaket du fick, jag är inte med denna gång, fundera lite på sockgarnsbytet, nu laddar jag bara inför syfestivalen. Ha det gott i morgon

Postat av: tomtan

Publicerad 2010-02-18 21:37:43

Skickade iväg ett till DAnmark.... Hoppas det blir till belåtenhet! Nu går man i väntans tider ler

Postat av: heidi

Publicerad 2010-02-20 11:41:40

tack för kommentaren på min blogg:) du hittar mönstret till ugglan här:



http://ysolda.com/2009/09/01/hoot/



den är jättelätt att sticka - tar bara en liten stund:)



jag har nog sagt det det förut, men dina virkade mössor är väldigt fina. den här gången är det den rosavinröda som sticker ut på ett fint sätt:)

Postat av: Christina

Publicerad 2010-02-22 22:26:18

Jätte jättesnygg mössa. Färgen helt underbar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela