urmoderns

en blogg med lite av varje

Mord på Exponorr

Publicerad 2010-02-05 23:32:04 i Allmänt,



ska jag börja läsa om i kväll.
Det är Sten Lindqvists 4:e bok, oxå det ett Actiondrama.

Kan oxå skryta med att jag o Sten är tremänningar,men innan vi viste det så har
vi kännt varandra i drygt 30 år........Oj ! é jag såååå Gammal.......skratt!

Ni får ursäkta bildkvalliten,lite suddig men jag jiddes inte ta om bilden,så det bjuder jag på!

På stickorna har jag andra paret yttervantar på G,fast mer en Herrstorlek,som vanlig när
man lär sej nått nyttså måste man ju göra det flera ggr. likaså Pannbandet kommer det att bli flera av
Det sitter förbaskat bra på skallen,beror nog på att det blir liksom ett "veck" eller vad man kallar det
mitt på.
Om ni använde pannband så kan jag rekomendera detta,det går ju att dekorera med en blomma el nått
oxå ifall man har lust!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-02-05 23:59:01

Skulle kanske prova detta pannband, jag har aldrig mössa på mej men ibland fryser jag om öronen. Så spännande med mord, jag hinner aldrig läsa nu mer, jag måste nog ha en ljudbok iså fall, så jag kan sticka samtidigt. Kram

Postat av: Sunna

Publicerad 2010-02-06 07:52:57

Tack snälla söta du för du vet, och att du finns och att jag träffade dig Kram

ps, blir händerna för nariga funkar det med whisky på insidan

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2010-02-06 09:21:00

Eftersom du är så snabb syrran så har du väl läst ut boken med i skrivande stund. När mina fingervantar är färdiga(4fingrar kvar) skall jag sticka sockar med kaniner på till goknulen.Vantarna vill Anton ha.Kramar

Postat av: tomtan

Publicerad 2010-02-06 11:21:54

Gav mamma den i julklapp.

Postat av: Anette

Publicerad 2010-02-07 19:58:04

Tack för hjälpen med bloggadressen.

Det var precis den tjejen jag tänkte på så nu tänker jag följa både henne och hennes mamma.

Jag är inte lika duktig som dig och andra att få färdigt mina alster, men jag gillar att se det ni gör.

Här har solen lyst idag och jag tycker det är så mysigt med sol och snö. Hann tyvärr inte njuta fullt ut då vi hade lite annat att göra också.

Postat av: Moster Maska

Publicerad 2010-02-08 16:56:18

Hej och tack! Kan bara säga detsamma! Ha en riktigt bra kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela