urmoderns

en blogg med lite av varje

AWARD

Publicerad 2010-01-21 15:30:21 i Allmänt,

jag har fått  en award från GOTLAND man känner sej riktigt hedrad
Tack snäll du och givetvis returnerar jag den till baka.

Med denna award följer det med lite måsten

- lägga in den på sin blogg

- Länka till den jag fått den av

- Berätta sju saker om mej själv

- Välj sju  bloggare att skicka den till

-Länka till dessa bloggare

- Lägg en komentar i deras blogg att jag gett dem denna award

Att välja sju bloggare är svårt för jag skulle vilja ge den till alla

men här kommer mina 7:

MORMORSBOD

SUNNA

GAMMELMOSTER

TOMTAN

LISAS NYSTAN

STRUMPSTICKAN

STICKMANICKEN

Nu till det svåra,7 saker om mej själv....hm!
nåja här kommer lite i korthet om mej.

1. Mina barn och familj är det allra viktigaste för mej,allt annat får kliva ett steg bakåt
    när det gäller.

2. Skulle vilja bo på en Bonngård = Lantgård

3. Önskar att jag blir en "hejjare" på att läsa Eng. stickbeskrivningar...risken är liten,men önska
    kan man ju alltid

4. Öppna en Garn/Pyssel affär

6. Skulle vilja vinna en massssssa pengar,men jag spelar sällan,så jag får väl gifta mej rikt ist!

7. Älskar choklad

Det var lite om mej och vad jag önskar mej,inte mycke om hur jag är,känns lite som att skryta om sej själv,men enl. andra är jag en glad & snäll "skit"........

Ska bli spännande att läsa vad ni andra skriver.

Ha det gott önskar é rektu é Jämtlands taus!

Kommentarer

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2010-01-21 16:44:46

Men snälla du det är väl inte meningen att jag skall göra samma sak, för då blir jag verkligen GRÅHÅRIG och TUNNHÅRIG men en kram får du ändå

Postat av: tomtan

Publicerad 2010-01-21 17:47:34

Hu é rent makalôs!!!

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2010-01-21 18:09:00

Kan du trolla fram sju åt mig vore jag glad,ni har hållit på flera år o' ja bara några dar,sedan är jag gammal ni är unga BUHU

Postat av: Sunna

Publicerad 2010-01-21 18:19:03

Jag tackar och niger, men sju sanningar vet jag inte om det är rumsrent....

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2010-01-21 18:47:29

Härligt

Postat av: Mia

Publicerad 2010-01-21 20:43:54

Härligt, man tackar! Får se om jag klarar av det bara. Kram

Postat av: susanne

Publicerad 2010-01-22 12:09:38

Tackar! Ska lägga in den hos mig sedan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela