urmoderns

en blogg med lite av varje

utlottningar mitt i sommaren

Publicerad 2010-07-15 18:34:32 i Allmänt,

Den  här söta väskan + pocket böcker kan man vinna hos min namne Eva om
man har fru fortuna på sin sida..........

Lika dat är det hos Diana, hon har valu ut nagra tavlor
och vinnare får välja själv villken man vil ha


Detta är en av dom.

I dag har jag suttit ute mest hela dan,har virkat en "snuttefilt" en såndär rund m ett nallehuvud
ska bara fixa till huvudet så kanske jag lägger ut den....
Tycker det är lättere med en virkning när man sitter ute, och sjalen ville jag inte hålla på med,
den ska jag fortsätta med nu i kväll framför "dumburken"

Hoppas ni alla i södra delarna av vårt avlånga land får regn i massor,både för luften & grödans skull !

Ha det gott !

Kommentarer

Postat av: diana

Publicerad 2010-07-15 19:08:54

Då är du med och tävlar :)

Postat av: Mia

Publicerad 2010-07-15 20:03:05

Vilka fina grejer! Min overall är färdig, underbart! Om vi bara kunde få lite dugg och lite åska så det rensa luften lite, det är lite för svettigt att jobba i den här värmen.

Ses snart, kramar

Postat av: Janne

Publicerad 2010-07-15 21:23:56

Hoho jag är redan med i tävlingen och hoppas vinna denna fina virkade skapelse. LER

Postat av: Janne

Publicerad 2010-07-15 21:25:57

Hoho jag är redan med i tävlingen och hoppas vinna denna fina virkade skapelse. LER

Postat av: Anette

Publicerad 2010-07-16 02:21:40

Jo du, regnet kom, men hur mycket vet jag inte för jag sitter på jobbet och det är mitt i natta.

Som tur är har det inte åskat, gillar det inte riktigt och allra helst inte när jag sitter ensam vaken här.

Varmt är det iallafall så det är ingen risk att jag fryser. :-)

Virkning är nog mer en utomhussysselsättning än både stickning och broderi, tror jag.

Hoppas du har sovit gott och att du får ett underbart väder i helgen!

Postat av: Samtal från min trädgård

Publicerad 2010-07-16 19:05:19

Ja, regn vill vi också ha, men inte en droppe har kommit ännu, bara sol och 30 grader, så det var tur att vi inte beställde resa söderut. Vi har nog med sol hemma.

Gillade din hatt längre ner, ska försöka mig på en hatt jag med om ett tag med bred brätte, så man kan vara i trädgården.

Postat av: Samtal från min trädgård

Publicerad 2010-07-16 19:06:06

Ja, regn vill vi också ha, men inte en droppe har kommit ännu, bara sol och 30 grader, så det var tur att vi inte beställde resa söderut. Vi har nog med sol hemma.

Gillade din hatt längre ner, ska försöka mig på en hatt jag med om ett tag med bred brätte, så man kan vara i trädgården.

Postat av: Marie

Publicerad 2010-07-17 16:56:05

Hur har du det? Gick inte att komma fram på telefon,,,,, och din mailadress försvann i nu när jag formaterade datorn!

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2010-07-18 09:35:25

Vad kul att du tävlar men inte jag,och som du vet har jag kameran i väskan men där är det ingen som tar kort haha vi syns

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-18 09:36:13

Vad kul att du tävlar men inte jag,och som du vet har jag kameran i väskan men där är det ingen som tar kort haha vi syns

Postat av: Mia

Publicerad 2010-07-19 16:22:15

Självklart ska du få mönstret på vantarna, nu är det länge kvar innan vi ses! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela