urmoderns

en blogg med lite av varje

award

Publicerad 2010-03-09 12:25:46 i Byten,

 

 

Har fått två utmärkelser !

en från Rosenvante och en från Stickmor !

Tack snälla ni,jag känner mej riktigt hedrad !

The sunshina award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blogg world

The rules for accepting the award  are:

1. Pass the award on your blog  or within your post

2. Pass the  Award to 12 bloggers

3. Link the nominees within your post

4.Let them know they received this award by commenthing on their blogg

5. Share the love and link to the person from whom your recelived this award

Satt och räknade bloggarna jag kikar in hos och ibland får en massa insperation ifrån
och inte räcker det med 12 st !
Så därför ger jag denna award till alla som kikar in hos mej pluss de två jag fått mina av:

Det är jättesvårt att välja ut några och veta att det finns flera jag vill ge den till, lite fusk denna gången
men så får det bli.

till Rosenvanten och Stickmor !

Kommentarer

Postat av: ystersyster

Publicerad 2010-03-09 14:38:22

måste JAG skriva all text på engelska eller? i så fall tar det tid att få iväg något ha det

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2010-03-09 19:18:41

Tack vännen.

Visst är det svårt att välja, det finns ju så många som inspirerar hela tiden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela