urmoderns

en blogg med lite av varje

Sockgarns Paket

Publicerad 2010-03-12 14:49:01 i Byten,

Se villket fint Vårligt paket jag fick i dag med Posten från Mikaela
man kan ju inte bli annat än lycklig!
dessa tål att klämmas på och drömma om framtida projekt.
Massor med Tack Kramar till  dej Mikaela!!!


Vädret har ju inte varit det allra bästa, Pojkarna var sugen på att åka skridsko
men eftersom det inte finns is för detta så blev det Land Hockey/Bandy på en
fläckvis isig Hockeyrink i gårkväll





Så här såg det ut ! Men Roligt hadde dom och det var väl huvudsaken
det blev en tur i dag oxå... När vi kom hem var vi fikasugna alla tre
men inget fikabröd fanns,så vi bakade Hastbullar
Killarna intog dessa med Mjölk och jag m Kaffe




Fick en Önskan av mellan sonen om en ny mössa i dag,typ Os mössa men helsvart
och vad gör då mamma jo hon skrider till verket och virkar en.........
självklart ska go knulen få en ny mössa!!!!!!!


Sen vill jag Tacka Susanne för  awarden jag fick i dag !



Känns som jag måste välja ut 12 st jag oxå och inte vara lat och ge till alla som är in
på min sida.........tål att tänkas på villka jag ska välja isf !


Till nästa gång.....

Kommentarer

Postat av: tomtan

Publicerad 2010-03-12 14:54:15

Du fick ingen av mig för du hade redan fått.... Snart så ska jag ha normala arbetstider så efter påsk lever du farligt ler

Postat av: tomtan

Publicerad 2010-03-12 18:35:57

HAr varit dit en par gånger..., men sen har jag jobbat onsdagar......

Postat av: Sunna

Publicerad 2010-03-12 22:37:36

Hastbullar hade jag glömt, det gjorde man alltid förr, men har för mig om att de bara var goda nybakade. Vilket härligt paket

Postat av: Mikaela

Publicerad 2010-03-13 07:30:08

Så roligt att paketet var till glädje för er!! Våren försöker göra sig påmind här, vägarna blir bara och det droppar från taket. Vaknade till fågelkvitter i morse. Sen då jag tittar ut, ser jag 1 meter snö överallt :( Nå, den som väntar på nåt gott!! Ha det så bra!

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2010-03-13 09:49:42

Vilka härliga garner och Pojkar bullarna såg också goda ut kramar från gammelmoster

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2010-03-13 11:49:37

Vilket härligt paket du fick. Det gröna garnet är verkligen vååååååår.

Hastbullar har jag aldrig gjort, antar att det går supersnabbt att baka.

Hoppas ni får lite bättre väder. Vi har blå himmel och sol, jätteskönt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela