urmoderns

en blogg med lite av varje

veteranskoter "Räjs"

Publicerad 2010-03-13 16:01:58 i Allmänt,

Här ställer dom upp sej för starten. Victor är 2:a från vänster


Här en bild,medans dom väntar på förar mötet innan start.
Jocke till vänster och Victor sitter på skotern och pratar med en kompis.



Victor hade otur detta året,han låg trea,men körde av och skadade sej
inget allvarligt men regält mörbultad,så han fick bryta.

Men med all säkerhet kommer han igen till nästa års tävling.

Vi har fint väder med solsken som värmer i LÄ,men annars blåser det "småspik"

Känns iaf bra att solen är framme och vägarna bara....litet vårtecken bara det...ler!

Kommentarer

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2010-03-13 16:48:02

Bättre lycka nästa år hälsa honom det kramar "den vimsiga mostern"

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2010-03-13 21:03:16

Ser ut som en härlig dag. Synd att han åkte ut.. hoppas det gick bra! Älgburgare låter mums mums.. ;)

Skönt att våre nog är på väg..

Massa kramar!!!

Postat av: Sunna

Publicerad 2010-03-13 22:26:27

Nu minns jag att ett liknande inlägg var bland det första jag läste hos dig förra året, kul, det har gått ett helt år redan

Postat av: tomtan

Publicerad 2010-03-14 15:15:12

Här är det dåligt med so, blåst och hagel....

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2010-03-14 16:06:45

Vilken tur att det gick bra trots olyckan. Hm, är nog lite väl fjompig, för jag gillar inte sådant som jag skulle vara orolig för att det ska hända nått.

Men ibland får man ju bita igen och genomlida trots oro.

Kram

Postat av: Mia

Publicerad 2010-03-14 18:24:17

En sån underbar helg ni haft, hoppas det går bättre nästa år. Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela