urmoderns

en blogg med lite av varje

Fia vantar

Publicerad 2010-05-07 09:20:55 i Allmänt,

Nu har vi fått Maj Beskrivningen.


Har börjat att sticka dom,eftersom jag stickar lite löst så tog jag ett halvt nr mindre på stickorna

men är lite osäker på om jag ska ta 5 som det ska vara ist. Den som lever får se......

 

I dag är en %&%¤%#%`s Dag, jag har så ont i ena höften, å Jag som fått ny medicin,men int hjälp den

någe.Får nog återgå till den gamla beprövade sorten,den har jag ätit i 29 år och funkar jättebra
men min läkare på Reumatologen tyckte att jag skulle testa en ny variant,har varit väldigt skeptisk till detta
men va F..,prova kan man ju alltid.

Tack för alla komentarer om Läkaren med dåligt hyffs !
Mej skiter dom inte på näsan och har genom åren lärt mej att inte ta el tro på allt dom säger
för ingen känner ens kropp som man själv gör

Nu finns det och dom som é guld värda,men det är "avarterna" som märks, Tyvärr
Den läkare som jag rekomenderade en charm-kurs ska sluta fick jag höra i går,hoppas bara att hon inte fortsätter
med sin "plumpa" stil utan läser en kurs Psykologi till att börja med

Jag blir så less på folk som är Antagonister...........Grrrrr! oavsett  villka de än är !

NÄR KOMMER VÅREN på riktigt ? De klart nästan all snö är borta bara fjällen som e vita
men delar av dom är ju det året om,men jag saknar värmen i luften och inte bara av de gluttar av solen
vi får nu.
Kikade i Rabatten i går och det är på G,
men visst känns det bra om solen ville vara framme en hel dag och man slapp hagelskurarna som tycks komma varja deg

Kommentarer

Postat av: Neta

Publicerad 2010-05-07 11:58:44

Vantarna blir jätefina, läckert mönster...

Postat av: elisabet

Publicerad 2010-05-07 14:09:21

Alla skulle ha en läkare som dom i Kvartersdoktorn.

Har inte letat garn till vantarna ännu...........men

kanske har nåt i gömmorna

Postat av: sunna

Publicerad 2010-05-07 14:09:54

http://garngalning.blogspot.com/2010/04/monster-pa-liten-igelkott.html

och även på mönsterarkivet

kram kram

Postat av: tomtan

Publicerad 2010-05-07 14:14:33

Såg dom live i onsdags!!!! och tröjan me!!!! HA en bra helg!

Postat av: Madde

Publicerad 2010-05-07 14:28:00

Hejhej:) Skulle du vilja hjälpa mig om du vill/kan med att kolla in min kategori om tjejsnack, sex och kärlek och säga vad du tycker är bra eller dåligt?:) eller något som du tycker är viktigt att ta upp:) Har inte sätt någon som har denna kategori så jag har den för att hjälpa och för att det är ett kul ämne:) Skulle vara jättesnällt! Hoppas allt är bra med dig:) Tack på förhand!

Postat av: Kerstin

Publicerad 2010-05-07 14:44:49

Jättefina vantar. Det blir nog vår och sommar nån gång i år också.

Postat av: Kerstin

Publicerad 2010-05-07 14:45:45

Jättefina vantar. Det blir nog vår och sommar nån gång i år också.

Postat av: Mia

Publicerad 2010-05-07 16:42:52

Jättefina vantar! Här är det värsta höststormarna vilket hållit på sedan inatt! Men efter regn kommer sol. kramar på dej

Postat av: Sunna

Publicerad 2010-05-07 16:52:54

Mönstret är precis utskrivet så det får nog bearbetas i helgen. är för tillfället helt såld på sjalar verkar det som

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2010-05-07 17:02:40

Vilken härlig blå färg,skall börja med min andra vante nu har haft annat för mig i dag. kramar till er

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2010-05-07 17:11:06

Jisses, är du redan igång med vantarna. Mönstret är jättefint och jag tänker göra dem och även aprils, men det får vänta lite till.

Hoppas solen hittar upp och värmer dig snart. Här är tyvärr svinigt kallt också, vi hade ju så skönt förra helgen, men sen vände det totalt igen. Det är bara brasa som gäller hela tiden och tyvärr väldans korta promenader med Ines på kvällarna. Vem vill knata runt 4 - 5 km då, inte jag, så det blir väl ca 2 -2,5 km i stället.

Hoppas du kan ändra medicinen så du slipper värken.

Ha det gott

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela