urmoderns

en blogg med lite av varje

en prototyp

Publicerad 2010-11-05 12:49:59 i Allmänt,



Gjorde en prototyp på en halskrage,som man virar två varv runt halsen

sonsonen får vara "manekäng"
stickade den i ett nystan Raggi mini som jag hade liggande,ska göra en svart oxå.



Vi hjälptes åt att göra Julkort i dag på fm,men jag tror nästan det får bli 2 jultavlor av dom ist.



Ett  kort på Kevin i "farbror"-Joacims knä


Tack alla ni som röstat på Elvis,som jag skrev om i tidigare inlägg !


Vi kunde inte haft bättre tur,än att Elvis flyttade hem till oss,det är ju lite av ett lotteri att ta hand om en vuxen hund,men det märks att han vuxit upp i ett jätte bra hem,jag har hört honom skälla 2 ggr
en gång på 2 Älgar när vi var ute och en gg när han tyckte att han skulle sätta fart på mej med lite lek....
Han har tagit våra hjärtam med storm å hull å hår. Älskar barnen och min sonson,kan berätta att han sover
 i fotändan av sängen där Kevin sover nu när han är hos oss i väntan på ett syskon,som kan komma vilken dag som helst....

Nu ska vi ta och gå ut en sväng å sen bär det av till skogen en sväng...

Ha en bra dag !

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-11-05 16:46:16

Så spännande att vänta på barnbarn!

Postat av: Ulrica

Publicerad 2010-11-05 19:06:36

Himla härligt garn och färg! Hur många maskor använde du? Vilken storlek på stickor? Kram kram =o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela