urmoderns

en blogg med lite av varje

Kolla vilken

Publicerad 2011-08-24 14:10:27 i Allmänt,

-snygg stubbe !


full med mossa och svampar.



Älsta barnbarnet i gungar tagen !



Å så Lillebror,bägge är farmors Go fisar !





några av de sista blommorna .....



Tycker det ser snyggt ut m mröda blad mot allt det gröna !



Häggbär påminner mej om Häggbärs saft & Likör,som man fick hemma hos mamma
 en ganska söt och mäktig smak
så det var gott i måttliga mängder.



Här drar Joacim & Kevin fingerkrok,å det är Kevins regler som gäller, hehehe!





Fick lite hjälp att skrapa färg ! det var tre lager
Ljus bajsbrun,mörkbrun och sist vit.



Nu ser den ut så här ! dom hade t o m målat handtagen.....
Antingen får dev vara så här el så målar jag den vit o slipar lite så den får en "sliten look"
den som lever får se........





så här långt har jag kommit med halsduk/sjal projektet
tar lite tid,men nån maska blir det stickat emellanåt
blir väl mera sen skolan börjat och höstrusket gjort sitt intågande...Ler!

Kommentarer

Postat av: Miastickar

Publicerad 2011-08-24 18:15:10

Ja den där stubben var läcker liksom kistan! Undrar undrar vad som blir bäst, tycker den var ganska läcker sådär men jag tror den gör sig bäst när den är full med garn! :) Så söta barnbarn du har!

Postat av: Tomtan

Publicerad 2011-08-24 19:34:16

Läcker stubbe. "min" är bara liten...

Postat av: Mia

Publicerad 2011-08-25 13:55:06

Vilken häftig stubbe, kistan är urläcker! Så härligt det ser ut på dina bilder.Du är duktig som stickar halsduk, det orkar inte jag. Jag ledsnar meddetsamma. Kramar

Postat av: Hanna Skattberg

Publicerad 2011-08-25 14:08:00

fina bilder(:

Postat av: Sunna

Publicerad 2011-08-26 09:30:59

Hos dig händer det grejer som vanligt, va lillkillen har vuxit, Trivs du bra i nya huset? Bättre läge och möjligheter?

Postat av: Susanne R

Publicerad 2011-08-27 08:12:23

Härliga bilder på både barn, blommor och stubbar.

Ha en trevlig urskön helg! Kram!

Postat av: Ulrica

Publicerad 2011-08-28 14:41:32

Stubben var jätteläcker! Härlig bild på fingerkroken också. Kevin ser ut att ta i för kung och fosterland. skrattar Kistan är ju bara så läcker! Ska bli intressant att se när den blir färdig. Kram =o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela