urmoderns

en blogg med lite av varje

knappbytes paket & vinst t Victor

Publicerad 2011-02-09 14:22:58 i Byten,



Tack Johanna för paketet jag fick  från dej i dag!
Knappar,muffinsformar och ett supersnyggt Brosch,som jag kommer att anv
 på min mössa.

Du har inte skrivit vem du är ,så jag skickar en Tack kram till dej här i stället!

tyvärr blev det en "skit" dålig bild !



Överturingens skola har gjort en Ute kokbok,som dom säljer
Lilla ÖP lottade ut 3 x, och Victor hade turen på sin sida  att vinna en av dom.
Det fanns mycka smått o gott i den,en del kände vi igen men en del var nya resept för oss
i helgen ska det provas..................




Har varit ute på en promenad med Elvis i 1,5 timme,det är ett ljuvligt väder
solen värmer,bara fågelkvittret som fattas.

Har en av Jämtlandsvantarna färdiga,lätta vantar att sticka,och dessa får bli ett par "vänt-vantar"
tills jag får till de andra.....som var lite trixigare:)


Ha en underbar dag allihopa!

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2011-02-09 17:45:51

Grattis till Viktor!!!!! Vill se vante!!!!!

Postat av: miastickar

Publicerad 2011-02-09 18:21:05

En utekokbok lät inte dumt!

Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Publicerad 2011-02-09 22:57:49

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-02-11 09:29:02

Hejsan,

Vad roligt att du gillade paketet :)

Jag visste inte vad jag skulle stoppa ner så jag stoppa i nåt som jag själv skulle tycka va spännande och roligt att få :)

Ha de gott!

Mvh Johanna

Postat av: överturingensskola

Publicerad 2011-02-11 13:31:02

Hej!

Det är vi som har gjort utekokboken och vi vill

gratta er till att ni vann en bok: ) Hoppas ni hittar många recept som ni gillar!

Ha det fint vänliga hälsningar från Överturingensskola

Postat av: Urmodern

Publicerad 2011-02-11 14:10:16

Hejsan Överturinge skola!

Vi har bestämt att det kommer att fixas mat ur denna bok i helgen,

En toppen idé ni kommit på,detta med att skriva en bok!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela