urmoderns

en blogg med lite av varje

Long Time

Publicerad 2011-02-20 17:47:35 i Allmänt,

Bloggen har kommit på efterkälken,och det skyller jag fb på !

Det var meningen att jag skulle lägga ut flera projekt i dag men icke sa nicke....håller på att färdigställa nått virkat,och i dag så behövdes det mera av det vita garnet,och sånt hadde jag ju
i garnskåpet....trodde jag ja! visserligen var det vitt men fel vitfärg :(
så de sakerna får jag göra klart i morgon när jag har införskaffat ett nystan.

I morse vid halv åtta,sen jag hade varit ut med hunden såg det ut så här från mitt köksfönster



soluppgången färgade snön rosa aktig. Snyggt va?!

Ja eftersom jag hade vitt garn- torka så hittade jag på att virka nått annat
som denna

(kass bild)

Men det ska föreställa em wm mössa i jämtlands färger. får väl se om den passar till yngsta
sonsonen,ska göra en till storebror oxå

ha dé !

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-20 19:32:14

Vilken härlig bild! Jag har varit upp till Hillsand idag på en biltur för att hälsa på mågens pappa. Det var lite spännande. Jättefint väder. Den där mössan kommer barnbarnet garanterat vara nöjd med. Det är nog säkert fler som vill ha.

Postat av: sunna

Publicerad 2011-02-21 01:51:29

fastnar du i fb? jag har ännu inte hittat tjusningen med det men det kommer väl, känner mest att jag är tvungen att ha det för att alla andra har det och förstår inte varför alla dessa vänförfrågningar från människor som inte ens kan hälsa på ica? jag har svårt för mönstret på jämtlandsvanten, får inte till tumkilen, hade du bekymmer med den?

Postat av: Ulrica

Publicerad 2011-02-21 07:04:19

Soluppgång är snyggt! Speciellt om det lyser rosa tycker jag ler Mössan blev fin trots kass bild. Kram =o)

Postat av: Mia

Publicerad 2011-02-21 15:04:54

Så tjusigt med solen. Här har allt kommit på efterkälken, hinner inte med något som jag tänkt. Kram på dej

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2011-02-21 18:59:38

Du hinner med på en dag vad en annan gör på flera veckor ha det gott lillasyster från ystersyster.Hälas alla

Postat av: Tomtan

Publicerad 2011-02-21 20:47:32

JAg har flyttat!!!!! Välkommen in!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-23 08:54:06

en konstig fråga men, vet någon vart man kan köpa stardust xl?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela