urmoderns

en blogg med lite av varje

Promenad i det vackra vädret

Publicerad 2011-02-26 12:00:33 i Byten,

Jag och Elvis har varit ute på en promenad i det vackra vädret
man får vårkännslor i dag när solen värmer  och +1gr....
Passade på att ta lite bilder.









Nu kan jag med gott samvete titta på skidåkningen utan att känna mej som en riktig "soffpotatis"
å andra sidan e jag ju inte helt onyttig då heller,passar på att sticka samtidigt...

Ha en underbar dag både mina Svenska & Norska vänner!








Kommentarer

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2011-02-26 14:29:25

Hm, då har vi lika temp idag.

Vackra vinterbilder och Elvis är så fin. Han har väldigt vackra färger.

Njut du med gott samvete av skidåkning och stickning.

Postat av: Gunn

Publicerad 2011-02-26 19:07:10

Hej.

Jag har läst din blogg ett tag nu och tycker den är trevlig och inspirerande ...men jag blir så nyfiken..vars bor du egentligen? har förstått att du tillhör Strömsunds kommun, eller ?? Har själv bott i Yxskaftkälen en gång för länge sen och har en son i ström...men också en del av hjärtat kvar i Jämtland. Kommer från början av från Stjördal i Norge men bor nu i Hälsingland. Nu kunde jag inte hålla mej längre utan jag var tvungen att fråga =))

Ha en trevlig helg =)

Postat av: Monika Lundberg

Publicerad 2011-02-27 15:19:39

Det är väldigt vackert där uppe, men det gör sig bäst på vykort. Jag är väldigt frysen av mig, fattar inte hur ni står ut. Vi har haft -30 här i Göteborg som kallast i år, jag var säker på att jag skulle frysa ihjäl, låg i badkaret i varmt vatten nästan hela dagen, såg ut som ett russin.

Postat av: Tomtan

Publicerad 2011-02-27 16:57:35

Härligt!!!!! JAg passade på att sitta inne!

Postat av: Kicki11

Publicerad 2011-02-27 18:00:29

Visst är det skönt nu då det äntligen blir varmare.Våren kommer nog trots allt.

Postat av: Mia

Publicerad 2011-02-27 18:19:07

Ser underbart härligt ut på bilderna, här är grått och -2-3 grader. Fryser! Kramar

Postat av: Dessi

Publicerad 2011-02-27 18:36:40

Ja, visst har vi haft en härlig helg. Det har inte blivit mycket stickat, men jag passade på att sticka lite nere vid sjön när kaffet kokade. Energipåfyllning.

Jättefina färger på din Elvis. Han ser verkligen gosig ut. Bra med en hund som sällskap. Utan hundarna skulle jag inte trivas. med livet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela