urmoderns

en blogg med lite av varje

utmärkelse & fiddeli

Publicerad 2011-02-02 09:32:32 i Allmänt,



fick denna söta utm från smycka 
som jag givetvis blev mycket glad över,trotts att jag haft en svacka i bloggandet
så har jag iaf besökare.....

Denna  utmärkelse ska skickas vidare till tre andra bloggare samtidigt ska jag berätta om tre saker jag tycker om, det blir svårt,för det finns mycke jag tycker om

*mina barn & barnbarn tycker jag mest om av allt

* Sticka & Virka

*Hunden, snälla människor,vacker väder......listan kan bli lång :)

Jag skickar den vidare till dessa tre

Dessi

Inga May

Mia




Hade ett nystan Fiddeli liggande,som jag inte viste vad jag skulle anv till
Det blev en snabbstickad sjal,på st nr8,där jag ökade på varje varv i bäggesidorna

en lagom TV stickning!





så här ser garnet ut....


Ha en jättebra dag allihopa,nu ska jag & Elvis ut i solskenet !

Kommentarer

Postat av: MICKAN

Publicerad 2011-02-02 11:12:39

Jag gillar färgen på sjalen. Den är väldigt lagom.

Postat av: Maggan

Publicerad 2011-02-02 13:14:51

Visst är det skönt med en stickning emellanåt som man inte behöver koncentrera sej på utan bara sticka på ;) Trodde jag skulle få färdigt Harrys tröja men så fattas det ett nystan!!! Och jag som köpte det sista på garnaffärn här i stan :( Nu måste jag skicka efter ett så jag kan få den klar innan han konfirmerar sej ;)

Ha e´bra i solskene´!!

Postat av: Ulrica

Publicerad 2011-02-02 14:52:41

Skojsigt garn. Sjalen blev jättefin. =o)

Postat av: Janne

Publicerad 2011-02-02 20:38:34

Trevligt med en utmärkelse. Ha en fin dag nu !

Postat av: Janne

Publicerad 2011-02-02 20:39:23

Trevligt med en utmärkelse. Ha en fin dag nu !

Postat av: dessi

Publicerad 2011-02-04 20:47:02

Tack för utmärkelsen. Nu har jag skickat den vidare. Vilken trevlig överraskning du fick i brevlådan som du skriver om i ditt senaste inlägg. Jag förstår att det snart kommer synas här på bloggen vad det blir av dem.

Postat av: Kicki

Publicerad 2011-02-11 17:09:48

Jättemysig sjal.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela