urmoderns

en blogg med lite av varje

varm om huvudet å fötterna

Publicerad 2011-02-23 14:24:24 i Allmänt,



Tre par converse klara,hoppas dom nu inte är allt förstora,virkade storl -12 mån
dom blir liksom bäst på en barnfot,för formens skull.



Bägge mössorna klara och bättre bild...ler!



Dessa vantar hittade jag på Kupan för en 10:a,så smarta med en dragsko så man kan knyta åt lite
förhoppningsvis så sitter dom på bättre.
Nån som vet var man kan hitta en liknande beskrivning? ska ifs sätta mej och räkna
&trixa kanske jag får till ett par alldeles själv :)

I morse var det till att sätta på sej långkalsonger med polokrage när man skulle ut
 
men vi har ett vackert väder nu med sol från en klarblå himmel och "bara" -12
20 gr varmare på några timmar.

Kommentarer

Postat av: annsoh

Publicerad 2011-02-23 15:32:34

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

Postat av: Monika Lundberg

Publicerad 2011-02-23 21:18:22

Conversen var det grymaste jag set på länge. Har du gjort mönstret själv eller har du köot det någonstans. Om du gjort det själv så är jag mycket intresserad av att köpa det av dig, annars skulle jag bra gärna vilja veta var du köpt det.

I övrigt hoppas ni har det bra hela familjen. Som du märker har jag börjat arbeta lite med min blogg igen, beror kanske på att mitt liv sakta med säkert börjar ljusna. Sömnproblemen är inte lika svåra, inte heller huvudvärken är lika illa längre. Dessutom fick jag igår reda på att jag får börja arbeta som praktikant på Ny Tids tidningsreaktion. Underbart =)

Hälsa gossarna så gott och ta väl hand om dig själv också.

P&K Monika

Postat av: Monika Lundberg

Publicerad 2011-02-23 21:19:13

Conversen var det grymaste jag set på länge. Har du gjort mönstret själv eller har du köot det någonstans. Om du gjort det själv så är jag mycket intresserad av att köpa det av dig, annars skulle jag bra gärna vilja veta var du köpt det.

I övrigt hoppas ni har det bra hela familjen. Som du märker har jag börjat arbeta lite med min blogg igen, beror kanske på att mitt liv sakta med säkert börjar ljusna. Sömnproblemen är inte lika svåra, inte heller huvudvärken är inte lika illa längre. Dessutom fick jag igår reda på att jag får börja arbeta som praktikant på Ny Tids tidningsreaktion. Underbart =)

Hälsa gossarna så gott och ta väl hand om dig själv också.

P&K Monika

Postat av: Anette

Publicerad 2011-02-23 21:28:02

Snygga skor!

Jag börjar längta efter våren väldigt mycket, värmen mest kanske. Just nu är det -19,7 ute.

Hoppas att solen lyser även imorgon!

Postat av: Susanne R

Publicerad 2011-02-24 08:41:25

Wow så tuffa de små skornas är!

Postat av: sunna

Publicerad 2011-02-24 09:23:21

kom på tanken att man skulle testa att virka converse till vuxna, som tofflor!! vilka underbara vantar du hittade och billigt! inte dum ide alls med dragsko

Postat av: Mia

Publicerad 2011-02-24 10:34:53

conversena är hur grymma som helst! Måste ge mej på att göra dom. Vanten var smart, vet ej var du kan hitta mönstret, kanske på Ravelry. Här är bara -10,9 och strålande sol. Kram på dej!

Postat av: annsoh

Publicerad 2011-02-24 21:35:57

Nu är dagens blogg avslutad gå in och kolla om det var du som vann! om inte anmäl dig igen! ;)

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-03-01 09:02:56

Men du vad fina skorna blev!!! Ser fram emot ett av paren! Vantarna du hittat var ju också hur söta som helst!



Nu kan jag lova dig att du inte behöver kidnappa min Flava ;o) Hennes mage växer för varje dag som går - så snart kan du ha en alldeles egen Flava-bebis :o)



Hälsningar Camilla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela