urmoderns

en blogg med lite av varje

Lite smått & Gott

Publicerad 2011-06-13 13:21:42 i Allmänt,

Den gångna veckar har inte många maskor stickats. Några nya Disktrasor som TV stickning
annars har det varit stiltje....

Min mellan son har gått ut 9:an med all vad det innebär med fix & trix
Som jag skrev i förra inlägget så hade dom Bal  i onsdags i fredags så var det Kyrkan
men uppträdanden av eleverna, dom e så duktiga hela skolan,några buggade nedför mittgången
2 band spelade Rock,några sjöng solo. Till sist betygsutdelning ,sen flakåkning runt alla vägar i Hammerdal



Här står Jocke med Kevin,han fick massor av blommor som vi fick ta i bilen
eftersom dom skulle ut m flaket.



Jocke syns t höger på vagnen m vit skjorta och solglasögon
Hela vagnen gungade av hög musik och sång, visslingar och rop.....



Vagnen sett bakifrån......



Mina nya fräscha disktrasor.

Vackert väder har vi haft hela tiden,nästan för varmt,tur man kunnat bada och svalka ner kroppen....hahahah! men i dag har vi svalare väder,nästan lite kallt +10,8 i gämnförelse



Har ju en "Go fiis" till som oxå var med i fredags !

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2011-06-13 18:11:47

Tur att de inte var skolavslutning idag!!!!

Postat av: Monika Lundberg

Publicerad 2011-06-15 09:17:23

Vilken åktur de fick. Har han sökt till gymnasiet till hösten? Adam skall gå på Samhällsprogrammet, då väntar tuffa tider. Det sägs att det är tuffare på gymnasiet än de haft i nian.

Postat av: sunna

Publicerad 2011-06-16 09:18:55

Va fina de är ungarna, tagna av stundens allvar men ändå så lättade och lyckliga, vad händer i höst då? MVH Sunna

Postat av: garn och te

Publicerad 2011-06-19 17:05:35

smyger in och kikar lite, kan tala om att ditt paket i garn och te bytet är påväg.

Postat av: Nova

Publicerad 2011-07-12 12:37:35

Jag måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela