urmoderns

en blogg med lite av varje

En salig blanning

Publicerad 2011-03-16 17:48:13 i Allmänt,

jag är slöare än slö med bloggen,måste bli bättring.......!

Vi har så vackert väder nu att man inte vill vara inne,trotts det så slappar man ju framför TV:n när kvällen kommer och   lite stickat blir de då iaf.





Denna har jag stickat i VIKING Sportsragg,ett mjukt o skönt garn.
ska göra några flera i olika storlekar till nästa vinter



Pannband i diverse färger,storlekar o garner, dessa gillar jag för dom sitter så bra på skallen
och när det är för varmt m mössa å för kallt utan.....


Förra helgen var det veteranskoter Räjs här,tyvärr inga bilder.
helgen  innan hade vi Sparktävling...






Så här ser det ut överallt nu ! en massa skoterspår .....



Den här bilden gillar jag,där Edvin gapskrattar år farmor...kan man annat göra ...hahahaha!
Nu har han blivit stora karln 4 mån. farmors Go knul!

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2011-03-16 19:30:42

Och du stickar och står i..... Här händer det inte mycket.... Måste dock hitta på nått lättsamt till helgen. Kan inte sticka mönster och åka bil samtidigt för då blir e så kladdigt på skorna ler

Postat av: miastickar

Publicerad 2011-03-16 21:47:50

Den där översta skulle sannerligen ha behövts i vinter! Farmors goknul är ju för söt!

Postat av: Tomtan

Publicerad 2011-03-17 11:51:44

Nedå ler Det är långfredagsnöjet vartenda år... Styrelsemöte och årsmöte.... Sen är det ett år till nästa gång ler

Postat av: Mia

Publicerad 2011-03-17 13:34:46

Jag tycker du hinner med mycket! Farmors goknul är för söt! Jag håller på med en stor tröja just nu, känns som jag aldrig blir klar. Kram

Postat av: Ritva Pikkarainen

Publicerad 2011-04-08 17:22:25

Hej Ritva heter jag ,ni har en bandband på eran sida som jag gillar har ni möilighet att skicka ett mönster till mej Vår hälsningar Ritva P.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela