urmoderns

en blogg med lite av varje

FÖR SMÅ & STORA FÖTTER

Publicerad 2011-09-20 10:47:13 i Allmänt,

Hösten är här och  meddelar att det är dax att tänka på värmande plagg!

I söndags morse hade vi -3,5,men resten av dagen blev fin med klarblå himmel och sol.



Här har jag stickar två par Tofflor i Järbo Raggi,hittade denna enkla beskrivning på Järbos sida!
Enkla och snabbstickade bra TV stickning ,smart med en hank för upphängning och tar inte stor plats hopvikta !



Lite för småfötterna. Converse,spetssockar och ett par spiralsockar.

Har en sjal på G oxå i vinrött som verkar vara Höstens färg i år.....

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2011-09-20 18:15:41

JAg får nog inte ledigt fredagen.... Men jag kan vara med och pynta och ha dit mina få tillhörigheter.... Men visst fixar ni det där själva =)

Postat av: Ulrica

Publicerad 2011-09-20 18:37:43

Fina grejer du gör! =o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela