urmoderns

en blogg med lite av varje

Ljus i Mörkret

Publicerad 2012-07-29 10:24:33 i Byten,

Känns som om det är Höst ute i dag,varmt,lite fuktig luft och gula löv på gräsmattan...Huvva ligen !
fick beställning på 2 ljuslyktor och så här blev dom..
 
I går höll jag på med lite "röjning" i en byrå, upptäckte att jag hade ljus liggande som tog upp sin plats
var t ett av mina föråd och letade efter en grej och hittade mina gamla burkar,som användes till att
konservera i förr, Har sparat dessa för att jag tycker dom e snygga,fick då idén om att anv dom till mina ljus ist
och så här blev det......
Inte så pjåkigt om jag får säga det själv..heheheh
tänkte ha dom i köket på en skänk jag har där.
till sist en bild  tagen mot Oviksfjällen,mina hemtrakter.
Till er som känner till Jämtland,så är kortet taget från Vallsundet.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2012-07-29 12:08:07

Fint det blev med ljusen och vilka fina ljuslyktor! Härliga bilder, är avundsjuk på er att ni få bo så härligt! Kramar

Postat av: Ulrica

Publicerad 2012-07-29 21:50:18

De blev jättefina! Smart tips på förvaring också. =o)

Postat av: sunna

Publicerad 2012-07-30 15:14:09

Här har det möblerats om tror jag, va snyggt det blev med ljusen, här känns det som om sommaren också redan gett upp, den kom aldrig riktigt i år, ha det gott

Postat av: Tomtan

Publicerad 2012-08-09 19:41:00

Vilka härliga bilder! Verkligheten kom ifatt och nu är man tillbaka i stan igen =(

Postat av: Ingrid

Publicerad 2012-08-19 23:00:13

Fina ljuslyktor!! Gillar hjärtan som dekoration !zinkhjärtat var jättefint!!
Kram/Ingrid
<3<3<3

Postat av: MICKAN¸.•°`♥✿⊱╮

Publicerad 2012-08-31 09:19:27

Ja, här var det ljus. Vilken bra ide att ha dom i glasburkarna :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela