urmoderns

en blogg med lite av varje

Nytt utseende

Publicerad 2012-07-20 10:02:26 i Byten,

Jaha ! då har dom förändrat Blogg.se,hoppas till det bättre
ska surfa runt lite och prova ett tag innan jag säger vad jag tycker!
Vart har sommaren tagit vägen ? känns som det är några månaders sämre sparkföre emellanåt,bara solen som värmer ,det har varit några dagar med lite varmare vindar och då har hoppet tänts att Kanske Kanse.....men inte då !
Nu har jag gnällt färdigt,lägger in en bild hemifrån som plåste på såren ...hehehhe
funkade att lägga in en bild oxå....................
det är oviksfjällen i bakgrunden.
 
 

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2012-07-21 22:02:57

WOW!!!!! SNYGGT!!!!! Nä långkalsonger och myggfritt!!!!!!

Postat av: dessi9

Publicerad 2012-07-28 21:50:39

Himla snygg design. Den gillar jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela