urmoderns

en blogg med lite av varje

Syrensaft

Publicerad 2012-07-02 12:34:16 i Byten,



I dag har vi provsmakat Syrensaft för första ggn,riktigt gott var det !



första Oslo-Anorakken klar,nästan ! måste köpa en knapp till.......Hittade beskrivn hos  Pickles.no
ska sticka flera av deras mönster,de flesta är i lite grövre garner,men det gillar jag
och massor med mönster finns att välja på och en storlek  på varje beskrivning lägger dom ut gratis
så man kan testa om det är nått man gillar.

Den svenska sommaren är här,i dag har vi regn,blåst & sol om vart annat !

Ha en bra dag !!

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2012-07-02 15:16:55

Gott!!!! Nu är man tillbaka igen och idag ska jag ner och träffa Brunkullan irl =)

Postat av: MICKAN¸.•°`♥✿⊱╮

Publicerad 2012-07-02 22:46:52

Det har jag aldrig druckit. Spänade.



Här kommer det att bli någon som blir lycklig av ditt mästerverk :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela