urmoderns

en blogg med lite av varje

Liver som gått och kommer

Publicerad 2015-05-08 12:19:00 i Byten,

Nu ska jag ta mej i kragen IGEN
mycket i livet har hänt sedan sist, men som med så mycket annat så ska man igenom och komma ut med nya friska krafter
Lilla Ida & Elvis är i hundhimlen, älskade och saknade
en sommarhund FM illso har gått vidare till försvarsmakten och söker vapen och andra explosiva varor, en mycket duktig hund
Nu har jag FM Holly en avelstik som i slutet av februari fick sin första kull på 8 valpar, som nu är utplaserade i Norr och Västerbotten, samt en här hos Polisen i Östersund
känns skönt att en finns på hemmaplan
annars fortsätter jag som vanligt med mitt stickande & virkande

Kommentarer

Postat av: Anette

Publicerad 2015-05-10 18:08:27

Välkommen tillbaka till bloggvärlden!

Postat av: Eva Johansson

Publicerad 2015-05-10 18:30:36

Tack

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela