urmoderns

en blogg med lite av varje

söndags projekt

Publicerad 2015-05-10 18:57:43 i Allmänt,

 
I dag har jag och Jocke donat utomhus, fixat bort lite löv och plaserat ut några pallkragar som vi ska odla lite gosaker i
Victor fick sköta marktjänsten , bjuda oss på fika ute på Altan mm
Holly har också hjälpt till på sitt vis......dragit bort en stor rot ur en av rabatterna
sen låg hon och hade lite koll
 

Fick beställning av en man som ville överraska sin sambo m en mössa
han hade ingen aning om hennes storl, det enda han visste var färgval och texten som skulle stå
nu är den klar och jag hoppas verkligen att den ska passa
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-23 11:20:09

Var hittar jag mönstret på dina spetsstickade babystrumpor?
Mvh Pia

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-23 13:02:19

Hej igen!
Vet inte om mitt meddelande kommer fram. Men jag vill så gärna hitta mönstret till de spetsstickade babysockorna du har bilder ute på.
Mvh [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela